Falun nästa:)

Hej allihopa har varit lite dåligt med inlägg ja vet... fy på mig..

har ju varit  Karlstad som kanske vissa av er vet... där gick det ialla fall jätte bra.
Vi vann 2 matcher och spelade lika 1match så vi gick vidare till Falun :).
Det var jätte kul där... jag bodde tillsammans med SS:) det var jtte kul.
Tyvärr fick jag bara stå en match som vi  vann med 6-2 visserligen men ändå...
Hoppas jag får stå fler matcher i Falun...

Det va nog allt om  Karlsad men mycke saknas som jag inte orka berätta om...


kram lhc-emme

Kommentarer
Postat av: Anna Samuelsson

ni ägeeeer!!!! <3333 all kärlek till er :) Hoppas jag får köra DM me er (Y)

2008-12-09 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0