Måndag

Idag har det varit som en vanlig kort måndag förutom att jag inte ska till pappa....

började med elevråd och engelska sen study hall... när Anna och jag mest bara gick runt och larva oss....

sen var det lunch, svenska och matte och sen slutade vi... skönt....


sen gick jag och anna till hennes musikskola och lämnade hennes fiol.

Sen gick vi till bussen och fick springa för min buss stod där men jag hann som tur va och Anna hann också... på


bussen mötte jag Selma och vi satt och tog typ ''emo'' bilder... det var jätte kul ända tills hon skulle gå av....
                                       Och nu sitter jag här och måste logga ut p.g.a Henke men jag ska ändå ringa Selma och     fråga om vi kan va...


ha en bra dag...


Kommentarer
Postat av: Jojjo

ok=)

2008-12-15 @ 16:35:13
URL: http://www.bifjojjo.blogg
Postat av: Vickis

Hej Emme! Kul att du gillar o blogga! Gryyyym blogg förresten. Men det kanske inte är fullt såkul att LHC bara förlorat? :( Pappa o jag ska på hockey den 26 december, LHC-Brynäs. Det kmr bli så kuuul!! ^^



Om du har tid så är du välkommen till min blogg!



Kramis!

2008-12-16 @ 18:20:52
URL: http://www.vickisloveshim.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0