Ont, Ont och Torsdag....

Idag började dagen med 2 min so sen var det lucia firande.... dem var jätte duktiga.. snack om julstämmning...
sen fortsättning på so och någon har stulit mitt NYA sudd...:(
sen var det gympa med den snygga praktikanten Linus... hade basket teknik...
sen var det lunch... pannkakor åt 8 st...
efter det var det engelska sen var det No sen var det spanska där vi fick göra julkort med Ms Zamoras klass...

Idag har varit en lång dag för jag har haft ont i halsen(första ont från rubriken) och så har jag varit snuvig(andra ont från rubriken)
så idag blir det ingen träning... men lite kul får jag i alla fall ha för mammas jobbar kompis kommer och vi ska sjunga sing star... får se om jag klarar det med min hals... men men....
hoppas ni andra haft en bättre dag än vad jag har haft för jag bråkar även med 2 kompisar så Selma och jag har bestämtatt dissa dem... dem är nämligen jätte dryga mot Selma och det tycker inte jag är SJYST! Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad och dem verka vilja bli behandlade dumt så då dissar vi dem!


ha en bra dag lhc-emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0