OOONNNSSSDDDAAAGGG!!!

Idag började dagen med dubbeltimme i svenska:( pizz tråkigt gick igenom språkkonvertationer:( bläää...
Sen var det dax med Engelska det var rätt så kul gick igenom Rapunzel:P
Efter det var det Lunch....pasta med skinksås
Sen var det omprov på verben i spanska klarade det den här gången och slutbetyget blev VG!!!!!
Sen var det genomgång i So :( bläää för det med!!!
Sen var det matte i datasalen det var faktigst det roligaste på hela dagen för vi hade Mr.Jellow som vikarie å vi gjorde lite vad vi ville.....

Det var hela onsdagen med avslutning 15.15....

efter skolan gick jag och Selma på stan och jag handlade 5 ONÖDIGA grejer på Tiimari som jag fick dåligt samvete över när jag väl hade gått ut från affären så där gick 20 spänn bort....
Så nu har man bara 150 spänn kvar och det kommer jag få skit av pappa för.... så då har jag inga pengar så jag själv kan bidra till Coop Forum cupen i jul.....:(!!''GRÅTBESVIKEN''

Måndagen....
Började med klassråd sen engelska...
sen study hall som jag inte gick på var i skolbiblioteket istället..
efter det lunch något äckligt som jag inte vet var det var...
Sen var det lästimme i svenska och sen matte...
Avslutning 13.05


Efter skolan gick jag och Selma på stan och handlade julklappar och tog en fika... mmmmm.....
handlade ingenting till mig förutom på tisdagen som jag handlade 2 par örhängen....


Ha en bra dag kram en missnöjd lhcemme

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Vadå missnöjd?

2008-12-11 @ 11:54:38
URL: http://bifjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0