Allting är tungt ibland...

ibland känns livet så tungt... man vaknar upp och sekunderna innan verkligheten kommer tbx är härliga.. sen vet man att redan innan dagen har börjat att det kommer bli en skit dag...det förstör allt det ljuva med att vakna upp en morgon...Ibland känns det som att man är ensam och bara vill skrika på jordens runda jord...men ibland vill man bara bli kramad och gråta ut i någons famn...det e det som är så häligt med att ha underbara vänner... även om dem inte är medvetna om att en kram livar upp mig direkt så är det faktist dom som lyser upp dagen...En kram kan få mig att bli varm och få mig att känna mig älskad.... varför ska livet vara så tungt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0