det funka iaf

idag har det varit skola... det funkade rätt bra iaf förutom spanska som var skittråkig... är man helt ensam så är det faktist inte kul...fick även reda på att jag kommer att höja ett SO betyg som jag aldrig höjt och inte dem andra SO ämnena heller.. kmr att får ett VG i geografi=D sen efter skolan så va jag med bea och elna på stan men sen åkte bea och jag hem vid kvart i sex... vi va hemma vid kvart i sju:P men tyvärr tog det lite tid och det va väldigt svårt ATT komma hem så vi ringde anton om hjälp:P och han kom som ett skott... TACK FÖR DET ANTON<3. imorgon blir det skola till 13.20 och sen ska jag följa med anton till hans frissa och sen ska han och jag va med mattie... sen får vi gäster på kvällen och sen blir det sängen... hoppas ni haft en bra dag=)puzz och kram:LHCEmme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0