ledsen...

Förlåt för att jag inte blogga igår va hos farmor och farfar och sov över.. igår va de ju fredag och då gick jag i skolan och på gympan blev vi aströtta från styrkeövningar och nu är jag alldeles öm i hela benen...tack för de... kan inte gå upp eller ner för trappor...
Imorgon är det den tråkigaste dagen typ...städa och plugga ew... men det som är tråkigt är att pappa skulle ha kommit hem imorgon men tack vare den jäkla eklajökull eller vad den heter så kan han inte komma hem ifrån spanien... pratade med honom idag och han va inte så där överlycklig över att fira 40 år i spanien... vet inte varför men han vill väll bara tillbaka till jobbet. Så nu får vi se hur den här veckan ser ut... om den vulkanen som är aktiv nu drar igång Katla och flygen inte kommer igång på flera månader och dem förstör bästa året i mitt liv kommer jag alldrig förlåta island och jag kommer aldrig va inne i vulkaner igen!
Hörs imorgon och håll tummarna nu!!!!=)
Puzz och kram:LHCEmme<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0