Pappa!


Idag åker jag till pappa så då blir det troligtvis..ingen dagensdikt elr gåta..:( fast gåtorna kmr ju bara ibland... :P
Men det kanske kommer ngra inlägg nån gång ibland...
Lov denna vecka och så blir det ju ett antal hockeymatchen ibland på TV:)
Ska jobba hos pappa imorgon och sen ska jag väll va med kompisar... tyvärr är ju tre av mina allra bästa kompisar bortresta:( gr...

har ju som tur va en kompis kvar
men hon bor långt bort men vi får väll se...
om ett par timmar åker man till pappa:

och ifrån mamma:

puss älskar er båda...<3


någon av er som läser min blogg som vet hur man kan fixa till den lite??
tacksam för svar:)

ha en bra vecka!!!:)
lhcemme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0