USCH!!!=(

Idag har man varit tbx i skolan efter 2 veckors tid... jobbigt så här första dagen men men man kommer igen snart igen:P Tyvärr har det blivit väldigt dåligt men dagens dikt så förlåt alla ni som längtar efter det(inte för att jag tror ngn läser min blogg men ändå) Dagens dikt börjar i veckan igen.. Hoppas ni haft en bra dag själv har jag ju som nämt tidager gått i skolan och sen efteråt så fikade jag och elna på expresso house det va jätte mysigt och vi snackade om lite allt möjligt... Sen blev det ett 30 minuters långt samtal med Anton om lite "problem". Imorgon blir det att kanske va med anton en stund men även gå förbi min 90 år gamla gudmor(pappas mormor) trevligt trevligt då får man väll fika som vanligt:P
Puss och kram vi hörs imorgon:LHCEmme<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0